lördag 3 mars 2012

Jag är sämst på att presentera mig...

... men jag ska försöka.
Jag heter Linn, är 13 år och bor i Stockholm.  Jag läser, pysslar, virkar, sitter vid datorn och är med kompisar på fritiden.

10 saker jag gillar:
- Harry Potter
- Hungerspelen
- Downton Abbey
- Glee
- Sherlock
- tumblr
- Trevliga människor
- Sockervadd
- Översovningar
- Panduro Hobby
(såklart mycket mer, men dessa uppradade saker ligger mig varmt om hjärtat... eller hur man nu säger det)

5 saker jag inte alls är så förtjust i:
- Krig
- Orättvisor
- Otrevligt folk
- Konstiga åsikter
- Komodovaraner

Jag bloggade förut på garnkompisar.blogspot.com, men jag kände att töntighetsmätaren höll på att spricka. Därför startade jag en ny blogg med nya förhoppningar, bland annat att jag ska bli mer kreativ. :)
Jag kan redan nu meddela att jag inte har så mycket tid över för att blogga, eller att skapa för den delen. Men jag ska verkligen försöka, det lovar jag.

Hör gärna av er om ni undrar något i kommentarsgrejen här nedanför, det uppskattas!
Kramar
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar